Normale levertijd is 2-3 werkdagen.
Voor producten met borduring rekenen we normaalgesproken 3-5 dagen extra.
Voor artikelen die we niet op voorraad hebben in ons magazijn, is de geschatte levertijd tot 3-9 werkdagen. Meer informatie kan worden gevonden op de productpagina.
Na het plaatsen van een bestelling bij onze webshop ontvang je een bevestiging per e-mail. We picken & packen je bestelling en versturen deze normaal gesproken binnen 24 uur vanaf ons magazijn. Als de bestelling producten bevat met langere levertijd, wachten we eerst totdat deze producten in ons magazijn zijn gearriveerd. De langere levertijd wordt op iedere productpagina getoond. Je ontvangt ook een indicatie van de geschatte leverdatum in je orderbevestiging.
Bij het verzenden ontvang je een e-mail met de tracking code om je bestelling te kunnen volgen. Ons transportbedrijf bezorgt de bestelling bij je thuis.
Als je een product wilt retourneren, moet je je retour online registreren.
Retourneren met een klantaccount:
1. log in op je klantenaccount.
2. klik op "Mijn bestellingen" --> "Meer details".
3. klik op "Retourneer item" onderaan de pagina
4. kies het artikel dat je wilt retourneren en volg de instructies.
Retourneren zonder klantaccount
Als je als gast hebt besteld, kun je je retour online aanmelden met het bestelnummer en je e-mailadres.
Nadat je je retour hebt aangemeld, ontvang je verdere informatie over hoe je het pakket op de juiste manier kunt retourneren.
Vergeet niet om een ontvangstbewijs met het zendingsnummer te krijgen wanneer je het pakket bij het postkantoor inlevert. Bewaar deze voor de zekerheid totdat je retourzending volledig is verwerkt.
Horze zal je retourzending binnen 1-2 weken verwerken zodra het pakket is aangekomen in ons magazijn. Zodra de verwerking is voltooid, informeren wij je in een aparte e-mail.
Het verwerken van een geretourneerde bestelling duurt normaalgesproken 2-3 weken. Neem contact op met de klantenservice als je vragen hebt over je retour.
We adviseren om je tracking code voor je retour te bewaren, in geval het pakket zoek raakt. We storten alleen geld terug voor verloren pakketten op vertoon van tracking code.
Het is voor ons een genoegen om u te helpen met al uw vragen. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen door eenvoudigweg te reageren op de orderbevestiging die vanuit Horze is verstuurd. Wij zijn ook voor u beschikbaar van maandag tot en met vrijdag via telefoon en chat.
+31 970 1025 4696
Maandag tot en met vrijdag
09:00-12:00 / 13:00 - 15:00